Harlingen

20 september 2019 - Franeker, Nederland

We zijn vandaag aangekomen in Franeker. We hebben onderweg heerlijk in het zonnetje gezeten bij het monument op de afsluitdijk. Daarna in Harlingen rond gedwaald. Wat leuk daar. De oude pandjes, vlooienmarkt langs de haven, vissers die vis binnen brengen, en helaas de enorme commerciele rederij Doeksen, die 281€ vraagt om je naar Terschelling te brengen. Terschelling had zelf een kleine rederij die het voor 5€ deed, maar deze zijn weggepest door deze grote rederij. Wij gaan dan maar een dagje ter voet of fiets naar Terschelling. ook prima☺ of helemaal niet.

Morgen is er een FoodTruck Festival Harlingen, dus daar gaan we naartoe fietsen vanaf de camping in Franeker.

Vandaag Franeker verkennen :-)

Harlingen

1. Ilia:
    20 september 2019
    Ziet er superrelaxed uit, enjoy! 🤗
  2. Lisette Bruinzeel:
    20 september 2019
    Jaaa moest wel even wennen. Zei na 2 dagen al : ik verveel me😃maar hier in Franeker zijn wel veel evenementen en leuke festivals en heel gezellige stad. Heb al weer aangepapt met een wierook vrouwtje die hier een geweldige winkel met edelstenen, wierook en salie heeft😂
  3. Lisette Bruinzeel:
    20 september 2019
    Thanks Ilia, het is hier mooi en rustig en zo goed onderhouden allemaal, echt heerlijk.
    Het busje is wel een uitdaging😃
  4. Ilia:
    20 september 2019
    Ja lijkt me ook, maar het ziet er heel chill uit 😘